08-10-2016 Cercavila centre de Castelló.

El proper dissabte 8 d’octubre, a les 12:00h, la Banda Associació Musical Castàlia participarà junt amb l’Unió Musical del Grau en una cercavila pels carrers del centre de Castelló, acabant a la Plaça Major on tocarán conjuntamente les dues Bandes.

Lloc eixida : Plaça de la Pau.

Recorregut: Plaça de la Pau, carrer Major, Plaça de les Aules, carrer cavallers i Plaça Major.

El próximo sábado 8 de Octubre, a las 12:00h, la Banda Associació Musical Castàlia participará con la Unió Musical del Grau en un pasacalle por el centro de Castellón, acabando en la Plaza Mayor, donde tocará2016-10-17-xxiii-trobada-bandes-benllochn conjuntamente las dos Bandas.

Lugar salida: Plaza de la Paz.

Recorrido: Pza. de la Paz, calle Mayor, Pza.de las Aulas,  calle Caballeros y Plaza Mayor.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Actes realitzats i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.