Historia

Comezamos por este camiño cando un grupo de pais de estudantes de conservatorio de música de primaria e o seu profesor de música consideraron oportuno darlles aos fillos un apoio adicional na súa educación musical, desde un aspecto máis divertido e alegre. , co desexo de gozar e gozar da música, e que tiveron a oportunidade de dar a coñecer, ao público que queira gozar da súa música, todo o aprendido nos seus estudos e ensaios a través da programación de varias actuacións.

Así naceu a "Asociación Musical Castàlia" en Castellón de la Plana, constituída como asociación sen ánimo de lucro o 26/03/2009, na que foron aprobados os seus estatutos. O seu número de identificación fiscal é G12817912.

Estamos rexistrados nos rexistros de
- Asociacións da Generalitat Valenciana o 02/06/2009.
- Asociacións do Concello de Castellón
- Asociacións da Deputación Provincial de Castellón.

Tamén foi aceptado como asociado á Federación de Sociedades Musicais da Comunidade Valenciana. FSMCV

Ata agora houbo numerosos actos musicais nos que realizamos e / ou participamos e están resumidos na sección MEMORIA DE EVENTOS que podes visitar. Tamén hai días de irmandade e diversión en forma de viaxes, comidas ao aire libre, etc.
Actualmente somos 53 membros / músicos con idades comprendidas entre os 11 e os 23 anos, implicados cos propósitos da asociación, sendo as portas da asociación abertas, previa solicitude de rexistro, a calquera mozo que teña nocións musicais elementais e desexan comprometerse co proxecto presentado neste sitio web.

O que se pretende

Con este apoio complementario aos seus estudos, busca unha mellora na súa formación, que gocen da música como unha actividade de lecer, fomenten valores como o compañeirismo e a convivencia entre si e a capacidade de interpretar obras ensaiadas ao público a través da programación. unha serie de actuacións, concertos ou encontros con outras asociacións, grupos e / ou bandas de música.

ACTIVIDADES:

Actividade formativa:

Ensaio regular de pezas musicais.
O DESENVOLVEMENTO das aptitudes musicais de todos os compoñentes, tanto de xeito individual como global.
Fomentar o compañeirismo, a amizade e a convivencia de todos os seus participantes.
Actividades dirixidas ao público en xeral:
Expoñendo ao público pezas musicais ensaiadas, programando unha serie de concertos en lugares da cidade como parques, prazas ou similares.
Colabora con calquera organismo oficial, entidade privada ou asociación musical ou cidadá que ofreza música, co sinxelo obxectivo de que tanto o público asistente coma o músico poida gozar dun momento agradable, alegre e alegre.
Crear un pasatempo pola música para mozos e maiores, dar a coñecer aos máis pequenos os instrumentos empregados e o seu nome, etc.
Contactos colaborativos con outros grupos de música.
Establecer contactos de colaboración con outros grupos musicais para a participación en festivais, reunións e encontros musicais, co obxectivo de ofrecer actuacións públicas e intercambiar experiencias con outros músicos dentro dun marco xeográfico provincial, nacional e internacional.

Actividades locais

Participamos en moitas actividades locais, como concursos, reunións de bandas e colexios, intercambios de bandas ...

Concertos

Organizamos varios concertos ao longo do ano, como concertos no teatro do Raval, no porto deportivo ou no templo do parque de Ribalta.

Concertos solidarios

Durante moitos anos no Nadal xogamos
no hospital xeral de Castellón, co fin de entreter a estancia tanto ao persoal sanitario como aos pacientes. Son datas de completa solidariedade. Tamén participamos no Día Mundial do TEA

Xogamos ao aire libre

Organizamos moitos eventos e participamosen moitos eventos ao aire libre, como festas de rúa, reunións de bandas e colexios, festas tradicionais de Castellón, etc.

Aprende e divírtete

Compañeiro e bo humor sempre están presentes na nosa asociación.
Non se trata só de aprender música, senón de pasalo ben!

Envíanos unha mensaxe