10º CONCERTO ANIVERSARIO

Actividades do condado 2020

Xuntanza de bandas

Consiste nun encontro de bandas de toda a rexión: La Plana Alta. Unen unhas 12 bandas.

Reunión de colexios

Consiste nun encontro de escolas de música en toda a rexión. Centos de estudantes reúnense.

Intercambio de bandas

Consiste nun intercambio entre dúas bandas da comunidade valenciana. Ten lugar dous concertos, un en cada posición escollida pola banda.

Gala rexional

Consiste nunha cea feita nun hotel de Castellón. Está gravado todo o que queiras das bandas da Provincia de Castellón.
Seguinte: 24 de outubro

Concertos e desfiles ao aire libre

Durante todo o ano participamos en moitos desfiles da provincia e organizamos varios concertos ao aire libre.
Participamos nas fallas de Burriana, desfile de gaiatas das festas tradicionais da Magdalena, concertos no pavillón, desfile da Virxe de Lledó, etc.
Cerca de desfiles e concertos:
(A confirmar)

Concertos solidarios

A Asociación Musical Castàlia tamén participa en actos solidarios para divertir momentos difíciles para a xente. Participamos todos os anos no hospital xeral, dando un concerto de cancións, co fin de amenizar a estadía aos pacientes e ao persoal sanitario.
Tamén participamos no primeiro día de TEA na cidade de Castellón, interpretando algunhas pezas para animar e gozar de música e solidariedade.

Concertos no porto deportivo e no Teatre do Raval

A Asociación Musical Castàlia organiza concertos no auditorio Marina e no teatro do Raval por diversas razóns, como o concerto de Nadal, preparación para concursos, santa cecilia, aniversarios ...