CERTAMEN PROVINCIAL DE BANDES DE MÚSICA

Ya se acerca el día del certamen (28 de abril de 2018), la primera vez que nos presentamos. Músicos y directora llevan preparandose para el certamen varios meses con mucho esfuerzo, trabajo, dedicación y emoción. Han habido muchos ensayos, parciales, conciertos… Tanto músicos como padres y como la directora estamos muy ilusionados por poder participar en un certamen provincial de bandas y esperamos que salga lo mejor posible. La Asociación Musical Castalia se presenta en tercera seccion en la que también se encuentra la banda de Castellnovo y la banda de borriol, en total tres bandas.

Las piezas que interpretaran serán las siguientes;

1.- Pasodoble Beatríz Iturralde, de Javier Marimon.

2.- Sinfonieta for Wind Ensemble, de Juan Luis Roig.

3.- The Legend of Maracaibo, de José Alberto Pina.

Ja s’apropa el certamen (28 d’abril de 2018), la primera vegada que ens presentem. Músics i directora porten preparant-se per al certamen uns quants mesos amb molt esforç, treball, dedicació i emoció. Hi han hagut molts assajos, parcials, concerts… Tant músics com pares i com la directora estem molt il·lusionats per poder participar en un certamen provincial de bandes i esperem que isca el millor possible. L’Associació Musical Castalia es presenta en tercera secció en què també es troba la banda de Castellnovo i la banda de borriol, en total tres bandes.

Les peces que interpretaran seran:

1.- Pasodoble Beatríz Iturralde, de Javier Marimon.

2.- Sinfonieta for Wind Ensemble, de Juan Luis Roig.

3.- The Legend of Maracaibo, de José Alberto Pina.

Vos esperem a tots el 28 d’abril a les 19.00 hores al Auditori de Castelló de la Plana.

Aquesta entrada ha esta publicada en Actes realitzats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.