Esdeveniments

Activitats Comarcals

Trobada de bandes

Consisteix en una trobada de bandes de tota la comarca: La Plana Alta. Es reuneixen unes 12 bandes.

Trobada d'escoles

Consisteix en una trobada de escoles de música de tota la comarca. Es reuneixen centenars d'estudiants.

Intercanvi de bandes

Consisteix en un intercanvi entre dos bandes de la comunitat valenciana. Se fan dos concerts, un en cada puesto escollit per la banda.

Gala Comarcal

Consisteix en un sopar que es fa en un hotel de Castelló. S'apunta tot el que vulga de les bandes de la Provincia de Castelló.

Concerts i cercaviles a l'aire lliure

Al llarg de l'any participem en molts cercaviles de la provincia i organitzem varios concerts a l'aire lliure.
Participem en les falles de Borriana, desfile de gaiates de les festes tradicionals de la Magdalena, concerts al templete, desfile de la verge del Lledó, etc.
Próxims cercaviles i concerts:
(Per confirmar)

Concerts Solidaris

L'Associació Musical Castàlia participa també en actes solidaris per a amenitzar moments complicats de les persones. Participem tots els anys en l'hospital general, donant un concert de nadales, amb la finalitat d'amenitzar l'estada a pacients i personal sanitari.
També hem participat en la primera jornada de TEA a la ciutat de Castelló, tocant unes peces per a animar i gaudir de la música i la solidaritat.

Concerts a la Marina i al Teatre del Raval

L'Associació Musical Castàlia organitza concerts a l'auditori de la Marina i al teatre del Raval per diversos motius com ara el concert de Nadal, preparatoris per a certàmens, santa cecilia, aniversaris...